14 Juli ..

Idag har man träffat Sandra Andersson, snart Lindvall eftersom hon ska gifta sig med sin kille antar ja de om jag har fattat rätt ;D Vi har inte träffats på 100år och det känns som .. Hon åkte till Sköllersta med bussen så fick jag gå med hundar och hämtade henne där vid busshållsplats .. Satt och pratade om allt, åt glass .. Det är så mysigt, lär att man ska träffa henne på fredag , partyaj på rockbar blir det ;) Sedan åkte hon hem, så låg jag i sängen och snackade med älskling .. <3

Nu sitter jag här och fundera på att bjuda två bilder från idag =)


Fina Sandra & Ida (btw, ful bild på mig .. )



Hundvakt åt dom söta ..

Awwe, Svischa (valpen) ville hålla koppel så gjorde hon det åt Teja ;D

Har funderat på att tatuera mig på hösten eller tidigare och det är 100% bestämt ;)
Ska göra två-tre tatueringar till ..

Kommentarer här

sv: usch jag förstår det...

2010-07-15, 04:48:53
Caroline sonne falun :)

Hej gumman :) skicka sms till mig NU! ;D Va så länge sen vi prata och jag har inte ditt nr :( 0722011805<3<3<3<3

2010-07-16, 17:29:27



Kan du säga ditt vackert namn här?
Kom ihåg mig?

Kan du skriva ner din E-postadress? Publiceras iallafall inte

Lämna gärna din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback