Är i Stortorp ..

Nu sitter jag här i Stortorp på landet hos mor, hennes sambo fast dom är bortrest och dansar (: Dans är deras del av liv har jag visst märkt .. Haha! Min laptop har legat och dö, hur roligt är det , fan det suger!!! Blev försbannad, grund av att jag har virus på datorn sedan jag tänkte fixa de senare när jag ska sätta på datorn igen så stängde jag av datorn ett bra tag, asså några timmar så skulle de bli bättre skulle jag tro men icke, det gick inte att starta dator! :'( så hade jag absolut inget att göra hemma i Sköllersta så åkte jag hit igår från Stan, var med Sandra och sociala lite, åt pizza osv och det var trevligt (: Så sedan åkte jag till Stortorp med bussen kl 17:18 , lite ovan eftersom det är såå längre sen man åkt med bussen hit, så har jag köpt gottis för att tycka synd om mig själv x) satt vid datorn nästan hela tiden och titta vad, jag glömde totalt bort blogg 0o' , hrum hur kan jag :p sov sent på morgonen eftersom jag är så otroligt pigg och inte kunde sova .... Sov med min älskling katt Zeké som jag har hemma hos mor eftersom verkar som att han trvis på landet mer än att bo bredvid villor =)


Älskling kommer imorgon!! härligt, jag har saknat honom sen han åkte (a)


Ciao!

Kommentarer här



Kan du säga ditt vackert namn här?
Kom ihåg mig?

Kan du skriva ner din E-postadress? Publiceras iallafall inte

Lämna gärna din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback