17 juli ..

Tjäänaa !

Igår/förraigår har jag inte tyvärr hunnit blogga eftersom jag hade full upp =) Torsdags åkte jag iväg till västra götaland, åt pizza och det är godast pizzeria som finns i sverige ska jag säga för jag kommer därifrån, så fick jag sms av Lisa och hon undrade om jag ska till Hova och lyssna på rock'n'roll musik och det ville jag gärna så bestämde att jag ska sova hos henne en natt för hon ska åka till Örebro igår då är det så perfekt så hinner man träffa hennes familj också, åkte till Ormskogen för att hälsa på min farmor & överraska men hon var inte hemma så gick vi till hennes granne och frågade vart hon är, så var min pappas syster där och sade att farmor har åkt till KSS , sjukhus i Skövde för hon har så ont att gå .. :( Vi satt och fikade hos Britt, så körde mamma&Ingvar mig till Hova där Lisa bor =) Senare kväll åkte jag och Lisa iväg till Hova .

Det var mysigt och det var riddareparken där också, varje år lixom .. Så längesen man var där, vi hade så kul tillsammans och hade alltid haft det sen vi var små .. Så åkte jag och Lisa mot Örebro igår, jag fick press somfan .... För att Jonas´s pappa och hans sambo kom och hälsade på oss och sov över en natt, så jag måste ju fixa gästrum, städa överallt och de ska se bra ut :p När jag var precis klar så kom dom .. Så åkte vi fyra till Kina Muren och åt och umgås med varandra och det var första gången för dom att vara i Örebro så vi visade lite runt och så smsade ja med morsan och Ingvar och hans son Kristoffer & morsa är på pizzeria då passa på att dom ska träffa =) Efteråt de var vi hemma och tog det lugnt för de mesta, tittade på tv sedan lade vi oss ..

Älsklingen åkte med hans pappa&sambon till norrland nu , jag stannar kvar här i Örebro =) Han ska bara fixa hans skoter osv innan vinter kommer :) , han ska stanna där en vecka!

Nu tar jag det lugnt , tänker bjuda på bilderna från Hova :)


I bilen mot Västra Götaland =)



Slätte där bodde jag med familjen förut =) , Töreboda åkte vi till ..



Därifrån föddes jag ur mammas mage den 28 April 1991 =)



Me & Lisa =) Barndomsvänner .. <3 I Hova ..



THE UNKOOL HILLBILLIES <3



<3


CIAO!!

Kommentarer här



Kan du säga ditt vackert namn här?
Kom ihåg mig?

Kan du skriva ner din E-postadress? Publiceras iallafall inte

Lämna gärna din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback