Nöje igår ;)

Jadu, igår har jag åkt till Marieberg med älskling & syster, för att jag ska leta efter nya badkläder .. Eftersom mina är så små därför är jag skäms över att jag behöver verkligen nya så till slut hittade jag =) Är helt nöjd, sedan åkte vi till Rusta och kollade lite , ute var såå skithett med värme&sol men det är skönt ja men kanske för lite mycket .. Har varit i Täbylund och badade&solade med älsk, syster, Jode, Martina och hennes bebis , det var så mysigt :) Efteråt badet åkte vi till Kumla för att handla lite till mat, det blev Tacos iallafall ;D Muums, såålänge sen man åt Tacos ;o Tog det lugnt för det mesta, syster´s kille Kimmo fyllde år igår oxå så firade vi lite me kladdkaka/glass, mumsigt .. Idag blire det att mamma, Ingvar och syster Erica komma hit och hälsa på , fira Kimmo mer såklart ;D Idag ska man inte göra så speciellt, tror att jag ska byta om och sola lite eller vet inte om jag orkar med såhär värme :( Det var rekord här i sommaren än ifjol och några år sedan .. Älskling är ute & mekar med mopeder, han ska sälja en moped till en kille från Kopparberg =)

Ciao!

Kommentarer här

Finns det någon plats som gör att du tänker mindre på rökning? Någonstans där du inte röker över huvudtaget? Ta vara på såna ställen och försök sysselsätta dig med annat.

Jag feströker bara, men när man haft mycket cigg hemma har jag bolmat som fan och det är ju inte något vidare bra. Lättast är om jag träffar folk som inte gillar rökning, eller ser på mycket film och sånt. Då glömmer jag bort "suget" rätt snabbt.

2010-07-13, 13:35:34



Kan du säga ditt vackert namn här?
Kom ihåg mig?

Kan du skriva ner din E-postadress? Publiceras iallafall inte

Lämna gärna din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback